Sjekk kampanjene våre

Bli med og gjør en viktig innsats for brystkreftsaken

fredag 16 september 2022 11:34 - onsdag 30 november 2022 12:34

Bli med og gjør en viktig innsats for brystkreftsaken

Målet med Rosa sløyfe aksjonen er å vise solidaritet med de som rammes, øke kunnskapen om brystkreft og å gi støtte til brystkreftforskning.
Kreftforeningens Arbeid

Mange av oss kommer til å kjenne på hva det vil si å være pasient eller pårørende. Statistisk sett, vil så mange som 1 av 3 komme til å få kreft før de blir 75 år. Vi trenger mer forskning, og vi trenger de beste omsorgstilbudene til pasienter og pårørende. Når du oppretter en digital innsamling til kreftsaken, er det akkurat dette du bidrar til.
Til minne

Når et kjært liv tar slutt, velger mange å be om en pengegave til et veldedig formål. En minnegave til Kreftforeningen vil aldri visne, men kan bidra til at flere kan overleve.
Krafttak mot kreft

Gi kreftpasienter litt mer tid! Kreftformer med spredning har de siste 20–30 årene hatt lav overlevelse og liten fremgang i behandlingsmuligheter. De siste årene har vi imidlertid sett en bedring for noen kreftdiagnoser. Det gir håp for alle som har kreft med spredning, og alle som er glade i dem. Pasientene sier at de holder livsgleden og motet oppe, fordi de vet at kreftforskere i Norge og resten av verden hver eneste dag gjør fremskritt som gir oss nye, bedre og mer treffsikre behandlingsmetoder. Det er disse forskerne og deres arbeid vi støtter i årets Krafttak mot kreft. Gir du penger, gir du håp. Forskningen som gjøres i dag, kommer hele fremtiden til gode. Litt mer tid kan bety alt.